Mozikert

Egy hely, ahol valaki feldob egy filmet vagy sorozatot, leírja személyes véleményét, majd bedobja a közösbe, hogy mások is elmondhassák, hogy látták ők a képsorokat.

Friss topikok

  • castor84: Mindenképpen meg akarom nézni én is a filmet, még ha sok hideget is kapott kritikákban. Egyre gyak... (2013.09.03. 17:42) Elysium - Zárt világ

Archívum

Családi üzelmek - We're the Millers

2013.09.11. 14:10 | jazzmaszat | Szólj hozzá!

Szintén nagy elvárásokkal feküdtem be a mozi vörös fotelébe azok után, hogy olvastam Amerikába milyen sikert aratott, bár mint ez tudjuk nem jelent sokat. De megmondom őszintén, hogy mindazok ellenére nagyon jól szórakoztam, nagyon tetszett a film. Nem mondanám 100%-ra, mert hagyott némi űrt bennem, viszont hosszabbra sem nyújtottam volna.

A karakter formálások és a színészek megválasztása szinte tökéletes volt. Néha a káromkodások kicsit elcsépeltek voltak, de korántsem annyira mint a 40 és annyi c. alkotásban. Itt azért valamennyire illeszkedtek a sztoriba. Persze a pontozást igen felturbózta Jennifer Aniston jelenléte is.

A humor számomra teljesen helyén volt, bár nem röhögtem könnyesre magam, de nagyon jó középút volt a romantika és a vígjáték között. Egy nagyon jó felnőtt randi indító film lehet egy vasárnap délutánon.

Az egyetlen ami kicsit nálam nem nyert, a romantikus oldal, olyan hirtelen váltott át a dühös sztriptíz táncos és a díler utálata szerelembe, hogy az átmenetet szinte érezni sem lehetett, persze a fő cél a nevetés volt, nem a nyál, de egy kicsit és tényleg csak egy icipici több kellett volna. Talán 10 perccel több anyaggal. 
Nagyon élveztem, a téma, a poénok, ha nem is voltak egyediek, de szintjükön nálam kiemelkedő. Biztos, hogy fogom még nézni!  Tetszett és ajánlom!

Nálam a Millerék egy 9,0-es! 

A bejegyzés trackback címe:

https://mozikert.blog.hu/api/trackback/id/tr415507392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása